choice

Η καμπάνια «I'am an AΘenian too» φιλοδοξεί να γεμίσει τον πλανήτη με…Αθηναίους!

"Είτε γέννημα θρέμμα Αθηναίοι, είτε από επιλογή, είτε απλά θαυμαστές, η Αθήνα είναι η πόλη που σας κάνει να νιώθετε σπίτι σας, είναι το κέντρο του κόσμου σας, είναι η πόλη μέσα στην οποία έχετε δημιουργήσει τις αναμνήσεις σας και τα όνειρά σας. Είναι σπιτικό αλλά και ταυτότητα. Είτε λοιπόν είστε, είτε νιώθετε Αθηναίοι, αφού αγαπάτε αυτή την πόλη, ήρθε η στιγμή να το δείξετε σε όλο τον κόσμο".

Αυτή είναι η εισαγωγή της ολοκαίνουριας καμπάνιας με τίτλο    «I’m an AΘenian too» που παρουσίασαν σε κοινή συνέντευξη τύπου η Marketing Greece και η εταιρία διαχείρισης του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, στο πλαίσιο του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του προορισμού της Αθήνας.

Πρόκειται για τη συνέχεια της καμπάνιας «PerhaΨ you’re an Aθenian too», η οποία πραγματοποιήθηκε με επιτυχία σε 18 αεροδρόμια σε όλον τον κόσμο. Η  παραπάνω καμπάνια παίζει με τα γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου και με οικουμενικές έννοιες ελληνικής προέλευσης, όπως «ιστορία», «αρμονία» και «φιλοξενία».

Η μεγάλη επιτυχία της καμπάνιας και η τεράστια αποδοχή της από το κοινό, αποτυπώνεται στους 13 εκατομμύρια χρήστες που εκτέθηκαν, δείχνοντας την συμπάθειά τους στο hashtag #imanathenian.

Η διαδικασία συμμετοχής για την καινούργια καμπάνια είναι απλή, πρωτότυπη και διασκεδαστική. Όσοι επισκέπτονται την Αθήνα, έχουν την δυνατότητα να μοιραστούν με όλο τον υπόλοιπο κόσμο τις εμπειρίες και τις αναμνήσεις τους από την παρουσία τους στην ελληνική πρωτεύουσα.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να ανεβάζουν φωτογραφίες από διάφορες περιοχές της Αττικής χρησιμοποιώντας το hashtag #imanathenian, αποθανατίζοντας τα αγαπημένα τους σημεία της πόλης.

Αυτοί που θα βγάλουν μετά από επιλογή τις 100 καλύτερες φωτογραφίες, θα κληθούν να γράψουν μια ιστορία για το τι τους εμπνέει περισσότερο στην Αθήνα και τι σημαίνει γι αυτούς να είναι κάποιος Αθηναίος. Το έπαθλο για τους τρεις καλύτερους «συγγραφείς» θα είναι δωρεάν διακοπές για δύο άτομα στην Αττική.

Όπως επισήμανε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece Ιωσήφ Πάρσαλης, η Αθήνα αποτελεί καταλύτη για τη διατήρηση της ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού και για τον λόγο αυτό επιχειρείται η προβολή της ως ιδανικός προορισμός τεσσάρων εποχών.